Kişilik Tecrübe Yetenek ...

Herkeze selam,
Bu yayınımda üniversite kazandığım süredir(yaklaşık 4 aydır) büyük hayat tercübeleri edindim.Kendimizin gerçek olduğunu ve kişiliğimin oturmaya başladığının yavaş yavaş farkına vardım.Kalitesiz üniversite kazandım ancak bunun getirdiği sonuçlar götürdüklerinden çok daha fazla....Benim için 1 sene kayıp olucak ancak edindiğim tecrübe ve kişilik dersi hayatın gerçeklerini görmemi sağlıyor.Fazla uzatmadan kendimin nitelendirdiği bazı yazılar(yorumlar) yazdım.Okumanızı tavsiye ederim ve video yuda izlemeyi unutmayın.Benim gibi 5.sınıf üniversiteye gidenler bence üzülmesin hayatı kavrayabilmek bundan daha değerli bir sonuç...

http://www.youtube.com/watch?v=CZoh0c6KbGc

kişilik: bir kişinin topluma karşı gösterdiği saygı ve takındığı tavırdır.
bilgelik(başarı): 7+8+4+4+2+1=22+3 senenin sonundaki aldığı ilkokul+lise+üniversite+y.lisans+dil eğitimidir.
eğitim(tecrübe): bir kişinin kazandığı kültür,öğretim ve hayata bakış açısı seviyesidir.
nitelik(yetenek,disiplin,sevgi): bir kişinin idealistliği,üreticiliği ve kendi kalitesinin farkındalığına varmasıdır.

Okuyanlara teşekkür ederim.Burada herkez için yararlı bilgiler var.Yazıyı yazmamın sebebi kendimi iyice anlamaya çalışmamdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder